Wednesday, September 21

not a sound '

idag blir det ett lite saftigare inlägg!
har vart en vanlig ledig onsdag, som inleddes med en fantastiskt dålig löprunda. kan bero på att jag inte är van att springa innan frukost längre, kan bero på att jag sprungit väldigt lite på sista tiden (på grund av förkylning med mera). Tempot finns där, men sträckan funkar inte. hade behövt springa dubbelt så långt egentligen. lyckades dessutom få ordentligt ömma hälsenor, den ena under rundan och båda efter. känns som jag springer snett eller något? lite drygt.

Dock fortsatte dagen med bra nyheter efter en god frukost, jag har nämligen fått min semesterersättning! det var mycket välkommet :):) Så för att fira och fördriva dagen tog jag mig till Nova och gick runt ett tag, och vet ni vad?! Topshop har äntligen börjat få in roliga strumpbyxor! --> glad tjej! Hittade även ett par riktigt snygga shorts (såna jag letat efter) och lite så. Tänkte cykla in till stan sen för att kika vidare, och jag tror jag är sämst på att cykla dit jag faktiskt ska. (Sist jag skulle från Nova (hem) hamnade jag på vägen in till stan. Idag när jag skulle från Nova (till stan) hamnade jag på vägen hem. hur lyckas jag?)

Till stan kom jag dock, och tog lite kaffe till en början. Sen blev det att gå runt och kika, och när jag kände att det var dags att dra mig hemåt hade jag ändå lyckats fixa klart alla presenter till födelsedagstjejen :) samt en helt galet söt tesil! Och så får ni lite iallhastbilder på det senaste.

Det är rätt intressant, dock väldigt irriterande, att jag har en bild i huvudet av en riktigt snygg väska, men kan inte för mitt liv komma på om det är något jag bara har drömt, eller om jag faktiskt har sett den nånstans. och vart, isåfall. men ja. det var min dag! ikväll har jag läst och läst, och fått känslan av att nästa uppgift inte blir riktigt lika rolig. eller lika simpel.
Jag tänker avsluta kvällen med Tristan och Isolde. det är en trevlig film.


svarta shorts med hög midja, Topshop


mysig tröja från H&M


Topshop-strumpbyxor! <3


robot-tesil, man hakar fast armarna på koppkanterna och häller på vattnet :)


she got down on hands and knees
one ear against the ground,

No comments:

Post a Comment