Sunday, September 18

when I don't know where you are,

så igår blev det lite sovmorgon, dusch och så, innan jag begav mig till stationen för att möta Ida &Emma :) <3 vi inledde med lite mat och därefter kaffe &chailatte på Espressohouse, satt och snackade och kollade på folk och så :) sen bar det av hem till mig, och då vi inte skulle bli fler började vi tagga till lite med musik, och sen blev det en grym girl's night med karlskronas finest <3 vi hade sjuukt kul, och när det började bli lite segt drog vi på fest på Delphi, där det dunkades Fest hos Adam med mera. när de andra drog ut, drog vi oss hem och tog plats i sängen för att kolla på Jag saknar dig. sen försökte vi sova så gott det gick (var nog mest Emma som lyckades där) och tog sovmorgon igen.

Idag har vi ätit frukost, kollat på Friends with benefits, och gått runt lite i stan, fixat något att äta och lite så innan det blev dags för dem att ta tåget tillbaka igen. Tack för att ni gjorde min helg alldeles underbar tjejer, jag saknar er! <3

det får mig att sakna hemma lite. hemhemma. Jag saknar de som är där, att veta vart man har folk och veta vilka som verkligen bryr sig. en annan sak jag saknar, är att det finns folk som delar min musiksmak, helt eller delvis. Här finns det nog inte en enda, får jag känslan av.



This is ourselves
Under pressure

No comments:

Post a Comment