Saturday, September 3

over and over,'

Igår var en ganska vanlig dag.
Började lite tidigare, åt medhavd lunch i en park och sprang runt bland massamassa människor som trängdes i AF-borgen och samlde block, pennor, pärmar, rabatter och informationsblad som gavs från höger och vänster. Solen sken fint och det var en inte lika höstig dag som resten av veckan bjudit på. Som avslutning på skoldagen blev det föreläsning om studieteknik och stuidestress, och sen vandrade jag runt på stan i jakt på en väska och genomskinliga strumpbyxor som jag redan lyckats ha sönder.

På kvällen kom Valle och hälsade på mig en stund, vilket följdes av lite allt möjligt och ingenting till film tills han kom tillbaka några timmar senare :) då blev det mys innan vi somnade trött <3 sov ganska bra tills jag vaknade av en mardröm, och efter någon timme vågade jag somna om en stund till. vi tog sen frukost och gosade lite innan vi gav oss ut i det ihållande fina och ganska varma vädret :) vi begav oss först hem till Valle, och sedan vidare in mot stan där vi tittade på allaväskorsomfanns att titta på- utan något vidare resultat.

Allt folk på stan gjorde mig helt slut, så vi satte oss med en stor cappucino och vilade ett tag, pratade lite :) , innan vi cyklade tillbaka till mig. Vi handlade på vägen och tillagade en mycket god kycklingröra att ha i pitabröd och jag är sjukt mätt! sen dess har vi mjukat upp muskler och sovit, jag har sovit med huvudet mot hans bröst i en famn som är den finaste som finns. Vi är väl lite trötta men det var nog välbehövligt tror jag. Om en stund ska vi återigen in till stan och gå på bio! mycket spännande :) och vi har sett till att reservera ett dubbelsäte dessutom, mys <3

Hjärtat stannar en natt till och det har vart ett underbart fint sätt att fördriva en helg <3
avslutningsvis tänkte jag meddela att min förkylning satt igång på riktigt nu :( vilket innebär nässpray och hosta.. men jag kommer iallafall (förhoppningsvis) hemhem på onsdag! om inget dyker upp :)
hoppas vi ses då!

No comments:

Post a Comment