Thursday, September 1

it'll fade away,


Här är min nya kofta! me like <3
och vad jag också gillar är affären där jag köpte den (och skorna), Pieces. Dessutom har jag hittat ett par shorts som är precis vad jag har letat efter länge! Dock vill jag helst ha dem i svart (istället för jeans) så det får nog vänta.. känner att jag behöver en ny väska också, som är lite större.. och så hade det ju inte vart fel med ett par cheap monday till :) känns som om det kommer bli mycket jeans den här hösten!

Föreläsningen flöt på bra, med kaffe- &kanelbullepaus i solen + diskussion :) pedagogik känns inte som mitt ämne riktigt, men då är det ju bra att vi har den först iallafall så man har det överstökat :) Jag har förövrigt beställt första pedagogikboken också idag (y) samt gjort min första lunchlåda (!) inför morgondagen ^^

vädret är fint och jag önskar att det kunde hålla i sig några veckor, dock förutspås att regnet kommer tillbaka alltför snart. Satsar på att dra ut och springa om någon timme när maten är smält! och ja. det börjar flytta in nytt folk på korridoren, spännande ^^ och tillrågapåallt träffade jag på Nille innan idag som tydligen inte alls bor så långt bort :) verkar ändå vara betydligt fler än jag trodde som sökt sig hit från Karlskrona!

...och imorgon är det redan helg igen :)
hoppas ni andra också har mer sol än höstrusk! :)


Remind me I'm golden
(if that's how you feel)

2 comments:

  1. jag trodde studenter var fattiga? hahaha

    ReplyDelete
  2. haha, ja jag har ju inte köpt något än! önska kan man ju alltid :) dock känner jag att en väska är ganska aktuellt, även om det kostar.. inte en chans att jag får plats med böcker och block i den jag har nu ^^

    ReplyDelete