Saturday, September 24

step away from the biscuit tin '

idag har vart lugnt, ganska händelselöst.
jag lyckades att inte vakna så tidigt imorse, vilket var väldigt skönt. var nog lite sömn jag behövde ta igen sen gårdagen. Blev en runda till stan för att fixa mig nya hårsnoddar, samt investera i en kakburk (!). imorgon blir det bakning igen, provar ett nytt recept som jag hoppas blir bra! har iallafall alla ingredienser hemma vilket är extra trevligt :)

nu väntar jag bara på att det sista av dagens tvätt ska bli klart, sen ska jag dra ut och springa en runda, hoppas på att det går bättre idag. nu är ju faktiskt min förkylning över, märker bara av den ibland då jag får ganska jobbig rethosta efter att jag ätit. imorgon blir det nog någon annan form av träning! ska se till att kolla lite på stuideuppgiften också ikväll, och så är jag ganska sugen på att se De Tre Musketörerna. Nyinspelningen kommer ju snart på bio, så ajg tänkte passa på att se om den gamla versionen, som tyldigen är lika gammal som jag ;)
Tycker det är roligt att se om såna gamla filmer som man såg på tv när man var liten, det är lite nostalgiskt :) lite som Zorro och Den Oändliga Historien :)

Och på tal om att se om filmer kollade jag igår på Bang Bang You're Dead för andra gången.
Ni borde se den, den är bra.



I know what it takes to break you,

No comments:

Post a Comment