Monday, September 19

hearts '

vart en lugn dag idag,.
Postade ett brev och tog en runda in still stan för att kika lite i affärer, dock fanns det inte mycket nytt att se, så det dröjde inte så länge innan jag var tillbaka. Efter lunch blev det att skriva klart uppgiften, och en liten stund senare begav jag mig till älsklingen <3 fick mina papper utskrivna och en fin stund :) jag tog mig hem igen för att låta hjärtat jobba lite med sitt, och sen kom han och hälsade på mig :) <3

har kollat på film och ätit lite, är väl inte mycket mer. imorgon är det seminarium och sen blir det att umgås med Valle lite mer :) och förhoppningsvis en god middag med kantareller!

värt att nämnas är också att det kommit upp lite vimmelbilder från i torsdags, det är lite kul,! also, idag var det säsongspremiär för How I Met Your Mother, nice.
men nej, vi hörs imorgon. kanske har jag något mer vettigt att skriva då!

No comments:

Post a Comment