Monday, August 1

darling harbour

Well, dagen började fint :)
Vädret var på topp och jag var uppe tidigt, så det blev en runda till stranden för lite stek efter en lyckad hårfärgning (en aning mörkare än innan), och sen vidare upp på stan en runda :) Gick för att träffa Ida också :) och det blev prat och mer stan och fika dessutom, mycket trevligt! Köpte mig bland annat en kalender, lär behövas!
Så blev det att kila hem för mat, och för att fixa med stipendie och försäkring, som sedan postades. Avslutade måndagen med filmkväll hos Ida med onyttigheter :) Final Destination 3 samt Pride and Prejudice hann vi med innan klockan blev mycket. Nu sitter jag hemma med en skål hallon för mig själv, ganska nöjd med det mesta :) får se om det dyker upp något mer paket på posten i veckan, hoppas! Imorgon ska jag ut och springa, sen blir det jobb (y)

Och jag vet, jag vet,
att jag inte fungerar utan dig '

No comments:

Post a Comment