Wednesday, August 24

trust your instinct like you trust what's in the mirror '

åh, idag känns det lite mer uppåt.
dels för att Valle kom förbi lite innan och drog ut lite kemikalier ur mig, dels för att jag lyckats fördriva vettigt med tid men även pågrund av en mycket trevlig sak som jag kom på idag -jag ska ju få lön snart! då kändes det inte lika fattigt längre :)

Så idag har jag vart nere på kåren, skrivit ut papperna jag behöver till en nation, har dock inte bestämt vilken än.. sen blev det hem och hämta mobilen som jag glömt, lite lunch och chill innan jag drog ner till stan igen :) letade efter något att dekorera mina väggar med utan någon större framgång.. fick dock tag på galgar och post-it, samt såg en fin tröja som jag var väldigt nära på att köpa (Carlings såklart), klarade mig dock där! sen blev det att köpa lite frukt på hemvägen, så nu får jag väl se vad resten av dagen har att bjuda på! förhoppningsvis en löprunda :)

och imorgon sätter det äntligen igång! spännande ;)
här kommer äntligen de utlovade bilderna!

säng + bäddsoffa

spegel + byrå

skrivbord + bokhylla

1 kg vindruvor + 5 äpplen <3

gårdagens outfit :) (ja, Jocke jag har din slips :> )

dagens outfit :) min nya myströja!
Turkos från JC. hade gärna haft en vinröd också, men det finns tyvärr ingenstans :/

och skor! som var på halva priset, och som bara är hälften så höga ungefär som mina skottlandsklackar :)

No comments:

Post a Comment