Monday, August 1

this is our song ' part IV

Lite som jag funderat på att slänga upp ett tag,
Som ni antagligen vet och märkt spenderar jag och Valle mycket (så mycket vi kan) tid tillsammans, men vad gör vi egentligen av tiden? Ja, det beror lite på hur mycket tid vi har. Som jag nämnt tidigare tycker vi båda om att vara ute på äventyr, och heldagar med fint väder resulterar därför ofta i utflykter till öar eller andra fina ställen :) Annars är det väldigt vanligt att vi är ute på promenad, och när vi är ute i Listerby blir det ofta att vi bakar också :) och när det är dåligt väder? bakning funkar bra även då, annars är det film och gos som gäller. Sen händer det också att vi är på stan, fikar eller tränar och springer tillsammans. Det kan även tilläggas att vi är otroligt bra på att göra ingenting, fördriva tid är inte i närheten av ett problem. Mycket av den tiden går förmodligen bort av prat, men även av pyssel med mobil eller dator -vi kan sitta och kolla på något random hur länge som helst, eller så är det Valle som hittar lösningar på mina "problem" ^^
Så händer det att jag blir lite trött eller uttråkad ibland, och om vi inte direkt har något för oss brukar jag retas lite med honom, peta på honom eller så, vilket i sin tur kan resultera i en brottningsmatch som jag alltid förlorar (naturligtvis, jag är för svag ^^ ). Så vi gör väl egentligen allt som alla andra också gör. träffar folk, sysselsätter oss, sover när vi är trötta och tar frisk luft när vi blir sega, fördriver tid som tid ska fördrivas helt enkelt. med lite extra kärlek <3
Det är väl det som gör det hela speciellt, för mig. Som en bästa vän, fast på ett annat sätt. och med extra kärlek. som alltid finns där, i varje skratt och leende, i tysta stunder och kramar, i blickar och kyssar, i känslan av vinden i håret och i sammanflätade fingrar. och jag älskar det. jag älskar honom <3

No comments:

Post a Comment