Saturday, August 13

something sweet, something strong '

det blev väl enligt plan igår, ungefär.
Freddie kom vid tjugo i nio, Ida en halvtimme senare, och det blev chill och så hos mig innan vi drog ner till öltältet. Dock kändes det inte riktigt som min grej, var mest en massa folk och jäkligt kallt. Så jag &Valle drog till Harrys strax efter elva, tog ett tag innan det började bli lite drag men vi slapp iallafall den sjukt långa kön som Freddie hamnade i när han joinade vid halv två ungefär ^^ det blev iallafall en del dans och så, såg en hel del jag kände också. träffade dessutom på Jocke som pratade sjukt mycket "stockholmska", hahaha! trevligt hade vi iallafall :)

Valle &jag somnade väl kring halv fyra och kom inte upp ur sängen förrän vid två. sjukt! skönt med sovmorgon iallafall. Vi har tagit frukost, vart en runda på sailet, kikat på båtarna och så :) nu är Valle på jobbet, och jag ska spendera resten av kvällen i min säng. Imorgon är sista jobbdagen, och jag sticker förmodligen hem till Valle efter det.

har en väldigt överväldigande känsla av jagorkarintemer, vet inte varför och det är som om jag är helt slut. är det tystnaden? pressen? för mycket, för lite sömn eller jobb? flytten som bara är runt hörnet? jag behöver inget annat än en famn och ett täcke att rulla ihop sig till en boll under i en annan säng. jag vill bara slippa tänka, för en minut eller två.

In a hail of sparks and a tangle of wires,
Everything went wrong

No comments:

Post a Comment