Friday, August 19

hide behind words '

nu har hjärtat åkt hem, efter en natt med dålig sömn och en kväll med dåliga känslor.
jag har hunnit säga hejdå till Freddie, Linnea, Ella över en fika och Ida lite snabbt, jag har hunnit packa tre väskor till och alla skor. imorgon är flytten, om några timmar, och I'm basically freaking out. det finns väl inget att vara rädd för? det finns allt att vara rädd för. mest skrämmande är nog inte flytten i sig, jag har väntat på den här dagen, jag har längtat otroligt mycket. mest skrämmande är nog allt man lämnar bakom sig. alla man lämnar bakom sig och alla som går åt andra hållet. jag lär inte få en lugn stund på ett tag framöver, känns det som.

Ikväll kommer jag att gömma mig under täcket med alldeles för bra filmer, jag är sjukt trött och vill bara komma iväg, samtidigt som jag vill stanna tiden några månader till.

För lite roligare läsning så får ni lite nya örhängen :)
en låt som jag fick på hjärnan efter att den vart med i ett avsnitt av So You Think You Can Dance, och som verkligen biter sig fast (och som dessutom är med på Almost Alice-albumet):
3OH!3 &Neon Hitch - Follow Me Down

En allmänt bra låt:
Sick Puppies - I Hate You


och en sista grej också, om någon läsare har tumblr så kollar jag gärna in :)



So follow me down, out of this town
Girl, you're moving way too slow-

No comments:

Post a Comment