Friday, August 26

in the middle of it all,

Så! lite ledig tid till slut.
Igår var ju första dagen och inleddes med en rad föreläsningar, lunch och mer föreläsningar innan nollningen drog igång. Vi delades in i faddergrupper och hittade på allt möjligt, lekar, tävlingar, bonding, chill, grillning och mer lekar&tävlingar. Mycket trevligt, massa kul folk :) När vi var några stycken som begav oss hemåt blev det korridorsfest med mina neighbours, trevlans :)

lagom trött var man imorse, och inte så pepp när man kom ner i köket som såg ut precis som det blev lämnat. med tre öppna fönster dessutom (y) min väska blev dessutom blöt på vägen in till stan så det var väl en dålig start på en bra dag. Idag vart det på med bandanas &t-shirts som blev pimpade, sen drog vi igång poängjakten, och gjorde en massa sjuka och roliga grejer, bland annat raggning, mänsklig pyramid på torget, smaka någons öl, sjunga för en kassörska på Ica, planka på Tele2, steka bacon på en restaurang och kasta vatten på de andra (och en massamassa mer) samt vila lite och äta falafel (y).

Vi hade sjukt kul iallafall! och nu har jag som sagt en aning ledig tid och det är fullt ös på korridoren som jag inte riktigt orkar med. Ikväll blir det iallafall förfest på Helsingkrona och en eventuell utgång. Och imorgon är det fullt schema igen! hinner jag inte skriva något imorgon får ni höra på söndag, då blir det förhoppningsvis inte heldag. Ha det bra, det har jag!

No comments:

Post a Comment