Monday, August 22

least expected,

ännu en dag förbi.
vaknade tidigt efter en aning bättre, men fortfarande ganska dålig, sömn. Blev dusch och frukost och fix, och sen blev det att cykla in till stan :) upptäckte att det är betydligt lättare att hitta till stan än att hitta i stan. Vad jag hittade var dock en Pieces-affär, då blev jag glad :D (lite för glad, you'll know why). vädret var lite kinkigt och efter en tids irrande begav jag mig istället till tågstationen, laddade kortet och tog tåget till Malmö! Malmöfestivalen var i full gång vilket fick mig att tänka på ett äventyr från ett år sen, med hjärtat (it might,). Jag tog en runda på stan, och passade på att träffa mormor :) sjukt längesen!

Senare blev det stan igen, mötte Hampus och vi gick runt lite, konstaterade att Malmös JC-butiker har väldigt dåligt utbud, och satt i solen som äntligen dök upp framåt eftermiddagen, tills det blev dags för mig att åka tillbaka. hoppade på cykeln och tog mig hemåt genom Lund. då var det ju en aning mer varmt än när jag gav mig av på morgonen, så jag bytte bara om lite snabbt innan jag stack ut igen för att fixa batterier till min cykellampa. Väl tillbaka blev det lite att äta i sällskap av några grannar, mycket trevligt! :)

känner att jag också vill sätta igång nu, fast jag har lite grejer kvar att göra som ska fixas imorgon. sen är det bara att vänta. Imorgon ska det iallafall tränas! äntligen.
har sett en film, och ja. tänker på Valle. <3


We burn and erase,

No comments:

Post a Comment