Tuesday, August 9

the sharpest thorn on the vine,

och ännu en dag flög förbi, och jag hann knappt ens vara hemma.
Gårdagen inleddes med jobb, gick hyfsat fort :) sen tog jag bussen in till stan, hem för att äta och hade som plan att därefter duscha och träffa Ida, eftersom jag trodde att Valle skulle jobba sent. dock visade det sig att Valle slutade tidigt och var hos mig redan vid halv fem, så vi fick båda duscha lite snabbt och sen sticka iväg och möta Ida för en runda på stan :)

lite senare blev det dags att dra sig till Emma för chillkväll, tog ett tag innan det började komma folk men det var trevligt med tv och dans och så, lagom när man var trött efter en lång dag. Jag och hjärtat var hemma strax efter elva och smått hungriga, så det blev paj &hemmagjord räkmacka innan vi gick och la oss. :)

Valle åkte till jobbet vid halv tolv idag, efter det blev det lite fix och så iväg för stan med Ida :) dock hade vi klarat av stan och en 3g-fika på lite mer än en timme, och var måttligt uttråkade.. så vi bytte stan mot chips, dipp &film hos Ida :) sen blev det en runda på stan igen, innan vi drog oss hemmåt. jag har ätit och duschat, och tänker fördriva kvällen med film och lite mer flyttförberedelser, nämligen handtvätt av cirka 7 par strumpbyxor och 7 bh (y)

Imorgon, blir det fika med Ella :) och sen jobb, vad som händer annars de kommande dagarna är ännu inte helt klart, men det ser ut att bli en hel del trevligheter iallafall!



På natten andas vår kärlek lugnt
i mellanrummet mellan alla toner och stjärnor '

No comments:

Post a Comment