Sunday, August 7

sunday, monday, happy days '

Efter långa jobbtimmar igår väntade jag småfruset på bussen som tack vare bussturken inte var alls lika sen som den brukar :) hann dock med att få ett antal myggbett på benen medan jag väntade. Det var lite småregnigt, men jag kilade snabbt hem och vidare till Emma :) där var en massa trevligt folk -Linnea, Freddie, Max, Filip, Axel, Casadei med flera! och det blev en väldigt rolig kväll trots regn och åska :) kom hem vid två någongång, och somnade lite för fort.

Vaknade väldigt varm lite för tidigt, något blåmärke, till världens ösregn. nu har det som tur är lugnat ner sig, och snart blir det chill med Ida, Freddie, och förhoppningsvis några fler :)
utlovade bilder också!
1. Traderafynden :) Blå, lång adidaströja, EdP från Victoria's Secret, världens sötaste salt- och pepparkar :)
2. Tröja/klänning jag klickat hem från Vero Moda :) vilket också blev gårdagens outfit med mitt smala nitskärp och strumpbyxor från Aberdeen :)
3. kom på att det inte blivit någon bild på mitt hår sen jag sist färgade det, det är ju en aning mörkare nu. såärdet!







Here I am, forever with you

No comments:

Post a Comment