Wednesday, August 3

our hearts sing,

Härlig dag, älskar att det äntligen är sommar!
var uppe ganska tidigt, tog en runda på stan med mami för att inhandla påslakan, örngott, handdukar och så, ganska roligt faktiskt ^^ Väl på stan träffade jag på Freddie, lite snabbt innan jag kilade för att möta Ida :) vi drog oss ner till Stumholmen och låg och pressade i nån timme :) sen lite på stan, Glassiären och så hem till Ida ett tag. Avslutningsvis blev det chill i hamnen, mys!

Ikväll är det Håkan Hellström-konsert på Stumholmen, och jag stannar gärna hemma -inte direkt min musik. Har dock kikat lite på Malmöfestivalen, som ser ganska lockande ut! Får se om det går bättre det här året :)

Ikväll väntar träning, utöver filmmys under täcket. Har Ben&Jerry's i frysen, tänker dock vänta med det till en annan dag och istället köra på äpple och digestive <3 åh vad jag längtar till äppelsäsongen! har helt kommit av mig där ^^ frågan är då bara vilken film...

Imorgon är det jobb igen, och därefter följer jag med Valle hem för en löprunda och mysigheter, en överraskning och så. Så jag är hemma igen på lördag! ni lär höra från mig innan dess men ah, såärdet. :)

Har för tillfället inga speciella addictions, faktiskt. Musiken skiftar med sinnesstämningen.
Ikväll är det kärlek på mitt sätt,

No comments:

Post a Comment