Thursday, August 11

I'll come back for you,

Gårdagen inleddes med fika med Ella :) alldeles för länge sen!
blev lite prat om allt möjligt :) sen drog jag mig ut till jobbet, kvällspass men slutade redan vid nio, skönt! Fick dessutom finbesök av min älskling<3 som kom och hälsade på några minuter på vägen hem från jobbet. Det förgyllde min dag :)<3 plockade upp Ida på vägen in till stan innan vi kilade hem för att byta om inför temakvällen hos Emma. Så vi kom dit en stund senare i sportkläder och träffade Emma, Linnea, Freddie, Max, Axel och några till, vissa trevligare än andra ^^
Halv ett ungefär drog vi därifrån, jag kom hem till glass och film, inte helt fel! :)
Nu bär det snart av en runda på sailet, och en ständig väntan på min andra hälft som kommer till mig idag<3 ikväll blir det dessutom spelning, blir nog trevligt :)

jag flyttar snart. det känns sjukt. det har hela tiden vart tre veckor kvar eller två veckor kvar. nu är det en vecka kvar? enochenhalv visserligen, men det känns så overkligt när man förstår att man kan säga att det händer nästa vecka. nästa vecka är sjukt snart. vart tog tiden vägen?

No comments:

Post a Comment