Tuesday, August 16

like the rising tide,

Dåså. Efter en finfin kväll med hjärtat, vi kollade på film och jag sov under mittendelen då jag var sjukt trött, sov vi till och från till kring tiotiden. Jag fick vakna bredvid min älskling <3 och det var fint och mysigt. Frukosten blev vid halv ett när vi tagit oss upp ur sängen och Valle jagat bort en sjukt stor spindel från badkaret, och sen gjorde vi allt möjligt och ingenting, gosade och myste och fixade och pratade och fördrev tiden så som den bara fördrivs med honom :)

Valle körde mig till stan innan han skulle till jobbet, jag fick hemmalagad pizza och kollade på film i sängen innan Emma frågade om jag ville komma förbi en stund och hänga med henne &Linnea :) kom hem vid tolv ungefär och kikade en till film, nu ska jag sova och samla krafter inför en ny dag. Imorgon blir det att handla lite mer grejer inför flytten, till älsklingen igen på kvällen :) och torsdag verkar bli chill/häng/tacokväll eller dylikt med de bästa av de bästa (utom Emmy som inte är här :( ) och fredag blir fika med Ella innan lördagsflytten. then it's on.

och just det, första väska är packad. satsar på en eller en halv till imorgon.
xx.

No comments:

Post a Comment