Saturday, August 20

you could call it "home" ,

okej. då har jag alltså flyttat.
Lund frånochmed nu och fem år framåt, fast med ett bostadsbyte. medan mamma och pappa fortfarande var med gick vi och åt på O'learys, mycket gott! :) så jag är mätt och nöjd för kvällen. dock har vi handlat lite basmat också så jag har flingor och mackor och så, vilket känns bra (y) den stora frågan är dock vad man ska äta till middag imorgon? ;o

Nu är jag ensam kvar, så ensam man kan bli med elva grannar :) har lyckats packa upp allt och få in det i lådor och hyllor utan någon som helst logisk placering, helt enkelt eftersom jag inte har en aning om hur man bäst organiserar allting. Känner dock att lite fler galgar hade vart bra, men det kan jag nog fixa någon dag. Ska iväg i veckan och fixa lite allt möjligt, ändå.

Jag är sjukt trött, helt slut i hjärnan, så ska spendera kvällen med te och film kanske. imorgon ska jag ta bilder på rummet för alla som vill se, samt lägga in någon mer bild :) Valle har lovat att komma på besök också, det känns bra. jag har förövrigt träffat en av mina grannar, som dessutom bor i rummet bredvid och är min städmate (y) så, ja.

jag saknar er alla därhemma,! ni får mer än gärna komma och hälsa på, annars ska jag göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade och få era uppdateringar om life and other stuff.

No comments:

Post a Comment