Tuesday, August 2

side walk when she walks ,

Så, morgonen inleddes med en löprunda,
som omväxling blev det att följa hälsans stig på 7 km. dock kändes det inte jättebra på grund av värmen, ganska jobbigt. Otroligt att jag dessutom lyckades träffa på tre bekanta under denna runda! Därefter blev det dusch och frukost och så, en runda till turistbyrån där jag träffade på Jan :) innan jag hoppade på cykeln för att dra ut till Långö.

Väl i solen på Långö blev det stek och chill med Max, Filip, Rebecca, med flera, mycket trevligt, varmt och skönt också :) kändes som sommar förengångsskull! Resten av dagen har det vart jobb, inget speciellt, mer än fint kvällsbesök av Simone och Fanny som vart nere vid stranden, trevligt med ett avbrott :) nu är jag som vanligt trött, imorgon hoppas jag på mer sol, fast med Ida den här gången :)

Fick paket idag också, tredje och sista grejen från tradera :) tänkte fixa bilder på det någon dag snart.
det var det, trevlig kväll!

Men jag vet, ja jag vet,
att allting kommer ordna sig
om jag får somna bredvid dig

No comments:

Post a Comment