Friday, August 5

fyrahundratjugosex dagar senare, eller så-

Så, då var det snart slut på "helgen".
Innan älskling kom och hämtade mig igår hann jag med en runda på stan :) fick äntligen tag på en mobilhållare, eller vad man ska kalla det, som man har när man är ute och springer (y) dessutom en bh från H&M är det var 50kr rabatt, det gillar vi!

Väl hos Valle var vi hungriga, så det blev att grilla och fixa mat :) och så blev det mys och film, tyvärr somnade jag en här gången också... dålig vana jag fått! sov dock bra, skönt med lagom sömn :) en liten sovmorgon blev det, dock vaknade vi inte till fint sommarväder som vi hade hoppats, och därför blev dagens utflyktsplaner ändrade. Istället har vi bakat Silviakaka, myst och promenerat, träffat på kossor och smakat på höstens första äpplen och björnbär :)

Sen blev man bjuden på pizza och godis till film i soffan, i sann fredagsmysanda! jag är sjukt mätt men mycket glad :) vi ska upp tidigt imorgon, så nu blir det bara lite gos som avslutning på en perfekt fjortonmånadersdag <3 tack hjärtat, jag älskar dig! <3


annars är det jobb imorgon, och så kanske lite trevligheter på kvällen när jag väl lyckats ta mig in till stan igen! trevlig helg folks :)

No comments:

Post a Comment