Thursday, August 18

when do we meet again?'

snart är den sista lediga tiden förbi.
har spenderat ett par dagar hos hjärtat, varav en var väldigt äventyrlig :) tyvärr hade jag inte med mig min kamera, annars hade jag kunnat ta bild på allt också ^^ som vanligt har varje dag förgyllts med sovmorgon, filmer, mys &gos och mycket kärlek <3 äventyrsdagen innehöll dessutom bakning - chokladmaränger - promenad, björnbärsplockning (stor burk) och en båttur med svampplockning (kantareller, stor burk) och fiske! jag har fångat min första fisk! dock var den väldigt liten ^^ och Valle fick en lite större abborre som vi tillagade och smakade! (tyckte dock inte det smakade så mycket..) god mat blev det också, och maränger till efterrätt och de blev mycket goda! ännu en lyckad bakning :)

annars har vi gjort lite allt möjligt eller ingenting, som vanligt :) pappa kom och hämtade oss idag, sen blev det dusch och fix, Jocke kom och vi tog en runda på stan, han köpte hängslen och Valle köpte jeans :) sen satt vi i solen ett tag och väntade på Ida :) och tillslut blev det att gåoch handla och sen dra till Emma för att laga tacos, sjukt gott var det! mycket trevligt och vi är mycket mätta, utom Jocke då, som hann bli hungrig igen trots all färdiggrädde ^^

nu har jag mig själv och hjärtat i min säng, blir väl film kanske :) om enochenhalv timme ungefär flyttar jag imorgon, och det är galet! så under min sista dag ska jag hinna med fika med Ella, glassiären (eller dylikt) med Ida, Emma och aspero-folket :) samt packa allt som jag inte hunnit packa innan och idag och fixa min cykel. lite stressigt lite läskigt. nu händer det.

No comments:

Post a Comment