Monday, November 28

almost there,

så har första advent passerat, och december är bara ett ögonblick bort.
tiden springer iväg och det känns lite farligt.
igår tog jag lite sovmorgon men hade tänkt ta mig iväg på yoga på förmiddagen; dock ändrade jag mig ganska snabbt när jag kollade ut genom fönstret. Hela dagen igår, och framförallt på kvällen, var det storm och regn (vilket ni förmodligen också märkte), och förutom en runda till Willys höll jag mig hemma. Det blev lite söndagsbrunch iformav scones &te med Sofia och Esther :) och sen började vi julpynta lite i fönsterna och så, och hängde upp tavlan från i fredags :) till julmusik!

sen blev det att vila lite, göra chokladbollar som adventsfika och plugga nån timme. Jag gav mig på att laga mat också, kände att det var dags ^^ strax därefter kom Valle och hälsade på mig <3 vi satt i soffan med några av grannarna och kollade på en halv Harry Potter-film, sen såg vi på Ice Age: A Mammoth Christmas (ca 25 min lång) och ännu en film i min säng, och sen fixade vi lite fika och hamnade i tv-soffan igen framför Hitta Nemo :) och det var gos&mys och så somnade vi i en varm säng till ljudet av stormandet utanför <3

Nu har vi vart uppe och ätit frukost, Valle har gett sig iväg och jag ska strax ta en dusch &lite så, sen är det lektion vid ett. alltsomallt en väldigt fin dag igår iallafall. hur var eran första advent?



So here's one from the heart,

No comments:

Post a Comment