Sunday, November 13

oh, sometimes '

härligt händelserik helg :)
I fredags hann jag med det jag skulle, lektionen som skulle sluta fem slutade halv fem och jag gav mig direkt hem till Valle där det blev god mat i sällskap av finaste &Jocke :) sen blev det pepp och tagg och lite dans och flum innan vi drog till stan, på fest hos Mange! och senare på kvällen drog vi ut på Göteborgs, mycket folk men kul ändå :) somnade hos Valle när vi väl var hemma, och jag vaknade lite för tidigt av ljuset. det blev att ta en promenad i det fina vädret och äta lite, sen sällskapade jag och Jocke och tog en runda på stan samt lunchade falafelrulle :)

Jag drog mig hemåt efter lite mer ärende, och vilade och drack te innan det var dags att tagga till igen! mjukstartade med sällskapsspel och snack, cyklade och mötte Jocke lite senare och så drog det igång lite mer när det började komma folk! korridorsfest på bästa vis, och istället för att dra ut drog vi på en annana korridorsfest på Delphi och dansade så mycket vi bara orkade! :) kom hem ganska tidigt och folk var galet flummiga och vi skrattade så vi dog lite grann.det var riktigt kul, tack alla som gjorde kvällen :) det hela avslutades med halvfilm och halvBones till alldeles för högt fågelkvitter, men jag var trött nog att somna och sova gott :)

idag blir det lugn dag, lite träning ikväll kanske. det är också fars dag, om någon missat det :) imorgon är det ny vecka igen, lektion och lite plugg och lite mys, tror jag nog. har stora planer för veckan i övrigt. men det är lite hemligt.
PUSS, hoppas ni haft en bra helg!


älskling <3

fina killar!

No comments:

Post a Comment