Monday, November 7

, and I'll get along with you '

ny vecka igen!
Eftersom dagens lektion hölls i Pangea (Geocentrum (mittemot Gerda)) bestämde jag mig för att ta mig upp lite tidigare och träna innan; en av tjusningarna med att börja klockan ett. Det blev ett bra styrkepass, och jag var sådär lagom trött i kroppen efteråt. Lektionen var helt okej, lite introduktion sådär och saker man kände igen från Psykologi B :) efter lektionen cyklade jag hemåt med sällskap en bit på vägen av Lina &Hannah :) handlade lite på Willys och satte sen igång att baka en kladdkaka till mina grannar eftersom det är kladdkakans dag  :) de blev en mastig daimkladdkaka med daimgrädde och strössel, vilket blev väldigt uppskattat :) tillrågapåallt fick vi dessutom snickerskaka som Esther bakat, lika gott det! vilken kakdag ^^

Kvällen spenderades med kaffe och ambitiösa försök att vinna över Joar i Bezzerwizzer, utan större framgång. men det vart trevligt ändå! imorgon inleder jag dagen med träning (löprunda blir det nog tror jag), sen blir det bio med fina vänner och så avslutar jag min tisdag hos Valle <3 min onsdag är också fylld av planer, och nog resten av veckan också tror jag.! men så ska det va :) jag har ju lyxen att vara lektionsfri både tisdag och onsdag, och börja sent på torsdag, så jag hinner ju med planer utan att stressa alltförmycket (tror jag ^^)

anyways, imorgon får jag äntligen mysa med min älskling igen <3
det är det jag tar sikte på nu :) alla dagar med dig är fina dagar <3



två hjärtan
     skapar något så stort
    att det inte ens får plats
           i en jordvolym

Och ändå ryms det
  inom oss
på samma gång
  utom oss

   som ett
     fyrverkeri
i kärlekens färger

No comments:

Post a Comment