Sunday, November 20

why weekends are so great, '

hej alla fina!
jag har passat på att ha en alldeles fantastiskt fin helg, speciellt för att vila upp mig och kämpa mot min jätteförkylning. Jag är fortfarande sjukt trött om dagarna men halsontet är lite bättre iallafall. I fredags fick vi sluta tidigare från lektionen, så jag fördrev lite tid i sällskap av Vanda :) innan jag mötte Valle på stationen. tankspridd som jag är köpte jag biljett ända till Karlskrona istället för Ronneby och betalade tio kronor extra, lite typiskt ^^ Väl framme blev det iallafall god mat, en massa snack och lite tv-soffande innan mys och film <3 Vi kollade på Zombieland, som vi båda sett innan men fortfarande uppskattar ;)

På lördagen vaknade vi båda tidigt av våra förkylningar, och vi kom ner till en uppdukad lyxfrukost, väldigt trevligt :) Det var Valles nittonårsdag, och den firades med promenad, paketöppning, varmt bad, mer god mat + god efterrätt, spelande och mysande och fina pratstunder och lite film <3 det var en alldedles förträffligt fin dag, helt underbart <3 och än en gång grattis, till min älskling <3

Imorse vaknade vi i vettig tid igen, ännu mer finfrukost och vi hade tänkt ta oss till stan men tiden flög förbi med lite allmänt flum och tidsfördriv och promenad; efter ännu mer god mat blev det att sätta sig på tåget tillbaka till Lund. på tåget blev det minifika och kollande på Sleepy Hollow :) och nu är jag trött och glad och övernattar hos min världensfinaste <3

det var min finhelg! som det ska vara.
hoppas ni har haft det lika trevligt :)

No comments:

Post a Comment