Wednesday, November 2

down ,

Träningen blev av igår,
Först GympaXStång (inte så roligt, men gav lite träningsvärk iallafall), därefter Funk (grymt kul!). Sen var jag ganska så trött och gav mig direkt till filmkvällen; Lejonkungen med Helen, Vanda &Edwin + varm choklad. mycket trevligt var det! :) Somnade inte förrän sent, och vaknade inte förrän sent. Det blev en ordentlig sovmorgon till halv ett ungefär, lite snoozande och läsande innan dusch och brunch. Älskling <3 kom och hälsade på mig en stund, berättade nya spännande saker med sin världensvackrasteröst och det var fint. så fint som det kan bli. mycket kramande och gos, finaste killen som finns <3 innan han cyklade hem vart vi och handlade lite, sen har jag mest ätit middag (sjukt mycket broccoli (som det är extrapris på)) och kollat film. nu blir det te och mer film, Nova imorgon och så bakning tror jag! Har inte blivit av med någon träning idag heller, så det tänkte jag få till imorgon också. braabra.


Kom för övrigt att tänka på att det var sjukt längesen jag skrev. saknar det lite men har inte riktigt känslan, inspirationen. kanske dyker upp i dagarna? annat sånt som irrat runt är om att vara bra på några olika saker men aldrig vara riktigt bra på något. sånt som känns.. sådär. avundsjukt.




don't think for a second that you will be saved

No comments:

Post a Comment