Thursday, November 24

what I've been waiting for,

Idag har jag vart ledig, det var ritkigt skönt!
Har mest tagit det lugnt; sovmorgon och dusch och plugg och så, samt skickat efter en ny omgång med bilder att pryda min vägg med (fast det har jag glömt säga va? eftersom en del av Valles födelsedagspresent bestod av tre inramade foton passade jag på att skicka efter några andra bilder samtidigt -från FujiDirekt. 29 kr för upp till hundra bilder är rimligt tycker jag!).

Sen bestämde jag mig för att jag är tillräckligt frisk för att mjukstarta med träningen igen, så jag ställde in mig på ett StyrkeYogapass på Gerda :) det var väldigt trevligt faktiskt, jag börjar verkligen gilla yoga! :) man känner sig lugn och avslappnad efteråt samtidigt som man fylls med energi :) när yogan var slut hade jag egentligen bara tänkt gå och stretcha och lite så, men när de då satte igång musiken till afron som skulle vara direkt efter kunde jag inte motstå frestelsen! så det blev ett afropass också :) och sen avslutade jag med lätt styrketräning i lilla gymmet innan stretching. nu har jag hunnit hem, ätit mig lagom mätt på paj, sallad och frukt och tänkte dra igång en film innan jag ska sova.

älskar verkligen känslan efter träning, det känns helt underbart att jag kan dra igång igen! dock är jag ju inte helt frisk än, så jag får se till att ta det lugnt i kanske en vecka till. :) imorgon är det gästföreläsning, deltagande i psykologisk undersökning och sen tar jag en liten avstickare till Malmö med min älskling <3 och på kvällen väntar Tour des Chambres på korridoren! spännande ;)

No comments:

Post a Comment