Tuesday, November 15

looking back,

okej.
nu börjar förberedelserna för julmånaden.
Jag funderade kring om jag skulle fortsätta med "traditionen" att skriva en sanning om dagen i december fram till julafton. Iochmed att jag gjort det två år känns det som att jag inte har så mycket nytt att komma med, så jag funderade över andra listgrejer. men eftersom jag är medveten om att jag fått nya läsare, både folk som inte tidigare visste om bloggen, och folk som jag lärt känna under året, så tänkte jag att det kanske kunde vara trevligt ändå :)
jag har lite inspiration och lite grejer att bygga på, så vi får se hur det går! :) Som förberedelse för det har jag rensat en del bland förra årets inlägg, men sparar fortfarande på en del som betyder. Dessutom har jag gjort om ett inlägg och samlat de flesta av förra årets sanningar ifall någon är nyfiken :) isåfall hittar ni dem här .

Det är rätt roligt att kika igenom sina gamla inlägg. Lite spontant tänkte jag att jag sprang långsamt -men med tanke på att jag gick från otränad till att börja löpträna två-tre gånger i veckan var det ganska bra framgång. och det gör bara att jag kan känna mig ännu mer stolt över mina resultat idag :) dock känner jag ändå att jag vill få bättre träningsrutin; nu springer jag kanske en gång i veckan, kör ett styrkepass och några danspass. mer hårdträning tror jag! jag ska bli både vältränad och vig. haha. hoppas jag iallafall!

börjar småfundera lite på julklappar också ^^ och så hittade jag en annan helt underbart fantastisk sak - Spotify hade sparat min spellista från förra året med min julmusik -även fast jag tagit bort den från min profil ( men sparat en länk). Det blir definitivt nästa projekt, som ska vara klart innan första advent!
nu ska jag sovasovasova så jag orkar upp tidigt imorgon. men äter jag frukost vid sju-halv åtta imorgon får jag snooza till tio. och sen får jag springa. lätt värt!
puss&gonatt!

No comments:

Post a Comment