Wednesday, November 9

here on my own now after hours,

tisdag blev tidig frukost, snooze och en dålig löprunda på omkring 6 km, en del städning och tvättning och lite lekande med kylskåpspoesin, en lagom random historia komponerad i samverkan med Jens &Joar :)
fixade lite mat också, kokade broccoli och bönor och hängde i köket ett tag, innan det blev dags att ge sig iväg. Första stoppet var filmkväll hos Edwin, som bjöd på mat och egenbakat bröd som jag också vill baka, med Vanda &Helen och det blev en massa prat &skratt och till slut drog vi igång P.S. I Love You, fast jag smet efter början, och tog mig vidare till Valle. vi kikade Vampire Diaries och jag hade världens huvudvärk och sov inte mycket alls. Alarmet ringde tidigt imorse när Valle smet iväg, jag låg kvar i sängen och försökte vila. hjärtat kom tillbaka en snabb vända innan han skulle vidare till skolan, och jag är kvar i hans rum, i hans stol, i hans tröja och har fortfarande världens huvudvärk till rainydaysmusik.

Om ett tag ska jag ta mig till stan, fixa lite grejer och möta mamma för lunch. sen blir det hem en vända innan kvällsyoga. kan bli bra. önskar man kunde spola förbi vintern.hoppa fram fyra-fem månader tills det är vår och jag bor nånstans på riktigt och bara har saker att se fram emot. 
gammalbild.





oh, get me away from here I'm dying
, play me a song to set me free


No comments:

Post a Comment