Tuesday, November 1

facing those walls,

ahh. härligt!
Det är så fantastiskt att vi kunde få lite höstlov fast vi går på universitet ^_^ lite fuskigt sådär, kanske. Vi har inte direkt slitit ihjäl oss (utom möjligtvis nu på slutet) men det blir skönt iallafall! En stor del av klassen åker hem över ledigheten, och det får mig att känna lite, en aning, av hemlängtan jag också. men. jag har inte bestämt mig än. hade tänkt låta bli att åka hem för att spara pengar, vilket är välbehövligt. kanske borde köpa julklappar för de pengarna istället? ;)

Idag hade vi ju iallafall slutseminarium. nio till tolv, ganska snabbt och smärtfritt. Tog en runda på stan och investerade i en ny sportbh (välbehövligt) och ett par mjukisbyxor som jag av okänd anledning bara behövde betala halva priset för. Börjar tycka riktigt mycket om Stadium! Sen cyklade jag hem i det lite småsoliga höstvädret, gjorde lunch och lagade till äggröra (!) bättre frukost imorgon alltså.

just nu är det musik på hög nivå (och volym) som gäller, bara för att jag kan och för att jag saknat det. Om två timmar är jag på gymmet och kör dubbelpass, sen blir det vidare till Edwin på filmkväll med fint folk. likeit.! kan förresten passa på att nämna att jag tog mig ut och sprang igårkväll, visserligen ganska lugnt och med mycket kramp, men höll bra fart och tog mig 5-6 km. Kändes bra! Riktigt skönt att jag äntligen är igång med träningen :)

jag har för mig att en hel del av er därhemma också har höstlov, så till alla er och resten av min klass önskar jag ett riktigt fint lov :) nästa vecka börjar psykologin, ska bli riktigt kul!




Even though I'm on my own
I know I'm not alone '

No comments:

Post a Comment