Thursday, November 24

talking in whispers,

Igår vart det lektion som vanligt, jag var hemma en vända för lite mat, sen bestämde jag mig för att spendera kvällen och natten hos min finafina kille <3 påvägen dit, nedanför bron vid sockerbruket, blev jag stannad av några från den i Lund aktuella kampanjen Syns du inte, finns du inte. De stod där och delade ut gratis cykellysen och reflexvästar! Eftersom jag har slut på batterier i baklyset och ett väldigt dåligt lyse fram var det verkligen tacksamt, både för att kunna se bättre när man cyklar i mörkret (väldigt aktuellt nu när det  blir mörkt redan vid fyra) och för att inte behöva oroa sig för att få böter för att man saknar något lyse. Sånt borde de ha mer av! :)

Hos Valle blev det mys, matlagning och lite film :) vi såg The A-team, som visade sig vara riktigt kul! :) det var mys och alldeles fint <3 Imorse gav jag mig hem samtidigt som Valle gav sig till skolan; jag hann med lite lunch och bakning, en citronkladdkaka med lite kokos, till en av mina grannar som fyllde år idag :) sen blev det att ge sig iväg på övning, fyra timmar om hjärnans delar, lite givande, lite segt! Men väl hemma igen samlades halva korridoren i sofforna där det dukades upp med kaffe, tårta, citronkladdkaka och snickerskakor, fina grannar och en massa snack och fint, tills ja, nyss :) det blev alltså korridorshäng hela kvällen, vilket var alldeles jättetrevligt :)

Nu blir det Gossip Girl och How I Met Your Mother innan jag ska sova; imorgon är jag ledig och ska försöka mig på lite träning av något slag. Min spotify-subscription har gått ut och annars är det nog bra.



One more try,
can we start again?

No comments:

Post a Comment