Wednesday, November 30

make me famous,'

hur underbar är den inte? sån vill jag ha!

I måndagskväll, efter psykologin, var jag och kollade på Hallands nationsspex med två fina grannar. :) lite som en kul grej eftersom två andra fina grannar jobbade "bakom kulisserna" ^^ det var ganska roligt faktiskt, även om vi inte hade de bästa platserna och det var lite dyrt, men det var väldigt trevligt iallafall :)

Igår var jag uppe i god tid, åt en halv grötportion till frukost och tog mig sen till gymmet för lite lätt träning. Därefter vart det övning i psykologin, och gårdagens uppgift handlade om drömmar och drömtydning. det var väldigt kul faktiskt! :) under kvällen hängde jag hos Edwin med Vanda, Helen &Malin och det blev brödbak, kanelbullebak, julmusik och annan musik, julpyssel och snack och allt möjligt fint :) jag orkade inte riktigt cykla hem på kvällen så jag begav mig istället till Valle <3
köpte halstabletter på vägen, då min hals började göra riktigt ont, tyvärr hjälpte de dock inte -.-

Hos Valle kollade vi på film, One Day, som äntligen finns att ladda ner! :) tyckte den var helt okej, även om jag blev lite besviken på skådespelarna och det kändes lite som en snabbspolning av boken. fast så är det ju. det hade jag räknat med ^^ imorse hade jag fortfarande ont i halsen, fast det är liite bättre nu. det känns som att jag håller på att få ett återfall av förkylningen :/ Jag har ätit lite soppa, duschat, och kollat igenom mina ca 95 kort som kommit från FujiDirekt. Nu blir det pusslande och tejpande så blir min vägg lite finare!

Ikväll ska jag till Valle igen, mys <3
och imorgon är det redan första december!
glöm inte att kika in här igen under morgondagens kväll för att se första luckan ;)


helt fantastiskt fin klänning <3

Let's take over the world,

No comments:

Post a Comment