Thursday, November 3

första nationsjobbet,

idag blev lite oplanerat!
inledde med bakning, drömmar doppade i choklad. riktigt fint! sen blev det lite ändringar i mina planer, som egentligen innefattat en vända till Nova. istället hakade jag på ett "jobberbjudande" och lagade mat på Sydskånska ! :) var där vid tre; vi gjorde kycklinggryta med ananas och curry &sjuka mängder basmatiris. till det blev det ciabatta och det blev väldigt trevligt :) var inte supermycket folk så det var itne så stressigt, vi fick äta i lugn och ro och när allt var städat och klart blev det chill och snack i mysbelysning innan vi gav oss hemåt.

Imorgon blir det en extra omgång bakning, sen en runda till Malmö för att träffa Ida :) <3 ska till Valle sen en stund och förhoppningsvis hinner jag med lite träning också. annars känns det lite dåligt. Annars känns helgen lite oplanerad också, vet itne riktigt vad som händer! men den kommer inte att bli tom som jag först trodde iallafall :)

nu ska jag sova iallafall, skönt!


No comments:

Post a Comment