Wednesday, November 16

the world forgetting, by the world forgot '

igår blev det en löprunda i kall morgondimma, blev nog en 7 km och det var riktigt fint, med regndroppstäckta trädgrenar och lite sol i bakgrunden. Sen var det dags för övning i psykologin, där vi i grupper genomförde ganska simpla undersökningar på random personer vi kunde hitta! vi hade väldigt kul :) när vi väl slutade var klockan fem; jag gav mig iväg till Valle <3 som hade mat som precis blivit klart :) sen skulle han plugga, och då jag var sjukt trött däckade jag i hans säng i enochenhalv timme, något sånt. Vi kollade film också, Eternal sunshine of the spotless mind, den var bra och det var mys! <3 Under kvällen fick jag dock sjukt ont i halsen och huvudet, och det samtidigt som jag hade brutal träningsvärk i alla ryggmuskler gjorde att jag inte kunde röra mig en centimeter utan att det gjorde ont. Jag kände mig lite eländig.

Idag har jag fortfarande ont i halsen och huvudet samt är lite småsnuvig, vilket innebär ingen träning på någon vecka. känns sjukt dåligt, och lite jobbigt. På vägen hem från Valle handlade jag och sen dess har jag bakat en hel hög med kakor och ett bröd. känns bra! nu är jag trött, ska vila och plugga lite ikväll. film också kanske. Vet inte vad jag ska äta ikväll riktigt, nu när jag tagit slut på yoghurt och så som är mer lättätet med halsont. nämnde jag att jag hatar förkylningar?



and so she sinks to the bottom of the sea,

No comments:

Post a Comment