Wednesday, January 11

50/50

åh, cancerfilmer.
tur att några av dem slutar bra iallafall!
nu tänker jag försvinna bland kuddar och duntäcke, och jag tänker ta sovmorgon imorgon. om någon skulle fundera över hur det gick med min matlagning kan jag berätta att jag gjorde spenatsoppa. kände mig jättenyttig. nu har jag alltså hunnit med allt jag tänkte att jag skulle göra när jag kom tillbaka -utom att tvätta. det får bli morgondagens uppdrag kanske!
plötsligt har det övergått till att Valle kommer hem snart. det känns jättekonstigt. och ännu snarare är det tenta. panic! lite ångest, sådär. varierande grad. igårnatt pysslade jag med min digitala fotoram. it's up and working! och så ska jag försöka att peta in bilder på lite nyheter här imorgon.
jag saknar folk därhemma. ni är så fantastiskt bra.
sov sött fina ni!

No comments:

Post a Comment