Wednesday, January 4

I love this place, but it's haunted without you '

så blev det onsdag, avskedsfika för Ella som åker tillbaka till Tyskland :*
och klippning efter det! har fortfarande inte bestämt mig vad jag tycker om det. utom att det är lite för kort. Ida kom hem till mig och hjälpte mig färga håret, och det blev jag iallafall nöjd med :) skönt att ha en färg i hela håret, istället för en färg plus utväxt. jag vill inte ha halvrött hår längre nu!
kanske fixar en bild på det imorgon eller så, men kanhända att det dröjer längre innan den kommer upp på internet.. är ju lite roligare att se firstimpressions irl :)

jag har pluggat massor ikväll och ska plugga mer. lyssnar på lovesongs och längtar efter kärlek som är fyraochenhalv tidszonstimme bort. en av låtarna som brukar spelas när han är borta är från Dear John. kanske skulle kolla på den ikväll? fast.. jag gillar inte riktigt slutet. mest början ^_^

dagens nyttigheter: fyra clementiner och fyra (små) äpplen. blir askorbinsyra ikväll och kanske någon mer frukt om jag blir hungrig. "hem"-resa till Lund sätter jag till söndag nu. funderar kring varför det är så många som åker tillbaka nu, borde jag också göra det? nej, jag är inte färdig här än. har folk att träffa <3


mitt hår innan idag ^^


psykologiboken säger att vänster hjärnhalva styr logik, matematik och dylikt. den säger också att vänster hjärnhalva styr positiva känslor. om jag då är mer logisk och matematisk och sånt, snarare än kreativ och så, hänger det ihop med att jag har för vana att alltid vara glad då? beror båda på dominerande vänster hjärnhalva?

No comments:

Post a Comment