Tuesday, January 31

movienight &uppesittarkväll '

i söndags blev jag hemma efter afron, vart helt slut och somnade tidigt.
Vaknade ganska tidigt igår, satt &pysslade lite innan jag drog till Gerda, och sen blev det vidare in till stan. Satt &snackade en del i köket innan jag tog tag i pluggandet, någon timmes läsning i sällskap av Casper! och när vi gav upp framåt kvällen bytte vi böckerna mot film &fika med Jens &Johan :) vi blev kvar i sofforna ett tag efter att filmerna var slut, en typiskt fin korridorskväll som genererar lite flyttångest i natten -nu är det tjugonio dagar kvar och jag vet precis vad jag kommer att sakna, och vem.

somnade sent &vaknade tidigt; idag blir det någon form av träning innan föreläsningen som börjar tre, får se vad det blir. sen kommer hjärtat hit och det blir mys <3


jag gör frukostgröt på fiberberikade havregryn och kombinerar med banan &mjölk. känns som en bra start på dagar, känns som en bra nyttig-vana.

No comments:

Post a Comment