Sunday, January 29

last few days,

lite catch-up igen,
i torsdags var det mys med lite snacks &fint sällskap hos Malin, blev lite oväntad utgång på Kålles, men vi hade kul! efter alldeles för lite sömn tog vi oss upp till seminariet på fredagsmorgonen, och sen tog vi några varv på Hälsningsgillet, tillställning där nationer, studentföreningar, gym, företag medmera delar ut information och gratissaker och försöker värva folk. det var riktigt packat, men lite vettiga saker fick man väl tag på ^^ lite gratislunch blandannat ;)

kvällen var yoga och sen mys hos Valle, och efter en promenad på lördagsförmiddagen cyklade jag till gymmet för ett träningspass med Malin, som gav bra med träningsvärk ;) sen hem för att hinna baka ett gäng sockerkringlor att dela med mig av och ta med till inflyttningsfesten hos Tolde &Louise :) vi var där till ganska sent, men det var riktigt kul! tackar för kvällen med en massa god mat &fint sällskap :)

sov bra &laddade upp, sen blev ut på löprunda! 6,5 km totalt, 2 km med fruktansvärd motvind men lyckades ändå få en bra tid på 32.53 :) sen har det vart dusch, tvätt och så, om en stund ska jag iväg på afro, och sen spenderar jag kvällen hos hjärtat <3

så får ni en bild på onsdagens bakprojekt ^^



idag är det ganska precis en månad kvar tills jag flyttar.
lite blandade känslor,

No comments:

Post a Comment