Monday, January 2

sleep tight '

ja, idag inleddes dagen med tvåochenhalv timmes sängjakt. vilket slutade lyckat! dock får jag ju inte inviga den förrän jag fixat ett eget place, men det kan väl vara värt att vänta på :) med mig hem fick jag dessutom schampo, balsam &nässpray! (y) välbehövligt, då jag vaknade halv fem imorse och inte kunde sova för att jag var så igentäppt. jag har förutom det beställt en silverring, inte världens billigaste men! som kommer på torsdag :) och efter en tur på stan med Ida införskaffade jag mig dessutom ett par gröna tights samt hårfärg! :)

och så har vi färgat Idas hår, blev väldigt fint :) och jag har pluggat! det blir ännu mer plugg imorgon, plus stan med Ida :) hur fint som helst. jag har kikat på vårmodet i H&Ms nya katalog, och måste säga att det ser bra ut! enkelt, färgglatt och mycket grönt :) betydligt bättre än förra året, vill jag minnas.

eftersom jag inte kan träna eller ut och springa får jag nöja mig med stretching! och jag äter så mycket nyttigt jag bara kan för att kanske bli frisk lite snabbare.
dagens nyttigheter: fyra clementiner, två bananer, ett äpple och ett glas utspädd askorbinsyra. plus en massa sallad &morot till middagen :)



All the times,
when I felt insecure-

No comments:

Post a Comment