Tuesday, January 17

let me inside, '

efter yogan igårkväll möttes jag av anblicken av några korridorsgrabbar i full gång med barbygge! vilket gjorde mig lite förvånad eftersom det pratats om ända sen jag flyttat in men aldrig hänt något, samtidigt som det gjorde mig glad :) jag höll dem sällskap lite och senare på kvällen tog vi ficklampor och gick ut på ett miniäventyr till La Strada, ett gammalt vandrarhem som stått tomt länge och som nu är tomma hus med krossade fönster och en massa saker på golven, och väggar som är täckta av klotter. lite småcreepy ställe när det är alldeles mörkt, men ganska häftigt ändå :)

efter halvt uppesittarkväll och snack om allt och inget i sällskap av Jens &Casper blev det att sova, ganska sent dock.men sov gott sen iallafall :) idag introducerades sociologin, måste säga att jag inte är speciellt imponerad av dagens föreläsning, men det ger sig kanske :) hängde med Vanda &Edwin ett tag efteråt, lunch, skratt och lite flum hos Vanda och det var fint! :)

dagens vettigheter består av ett avverkat GympaXStång-pass på Gerda, och matlagning som fyllt alla mina matlådor som sen fyllt min kylshylla ^^ är sjukt trött i kroppen nu, så ska dra nåt serieavsnitt och sen sova gott. imorgon är det föreläsning igen, och sen plugg i fint sällskap :)



we might not have any answers,

No comments:

Post a Comment