Sunday, January 1

Gott Nytt År '

Igår blev lite kaosartat, planer som ändrades i sista stund -något jag upplever väldigt jobbigt. men det var en riktigt god nyårsmiddag, som alltid, och tillslut kom jag iväg på kvällen också. Tog bussen till Östra Torp och träffade Jocke lite kort, en av alla planer var att stanna där, men sen löste sig resten vilket kändes väldigt bra. Jag blev upplockad med bil och det blev att åka till Emil. Till en början vart det bara jag &Max där, men efterhand droppade det in fler folk och tillslut var det en massa trevligt folk där :) det blev inte av att åka till stan för tolvslaget, istället smälldes det raketer där vi var :) det blev en massa dans, skratt, ölspel och annat under kvällen, och när klockan närmade sig halv tre gjorde jag sällskap med Axel &Max, och promenerade hem till Axel där vi sov gott efter en lång natt.

Vi vaknade till ösregn, tog sovmorgon till tolv och pizza till frukost! ganska okej start på året faktiskt ;) sen tog vi oss in till stan, och så blev det film och annat trevligt hos mig! :) tackar Axel, Max &folk från igår för en fin kväll, natt &dag.
det kändes som en bergochdalbana, kanske var det mest kaos inom mig, men tack vare fina vänner blev kvällen bättre ändå. ikväll ska jag vila, och äta hundra clementiner mot min onda förkylning.

nu hoppas vi på ett bra år! jag har samma nyårslöfte som förra året, att ha ett ännu bättre år än det som har vart! och att hålla igång träningen sålänge jag slipper undan förkylningar och så. det var inte det bästa slutet på ett år och det här är inte den bästa början på ett år, men jag är säker på att resterande femtio veckor kan väga upp det :)




I stand alone, watching the stars around me

No comments:

Post a Comment