Saturday, December 31

all the times, '

lite bitter.
hade utomordentliga planer på nyårslöpning men "vaknar" till världens förkylning. igen. vad gör man då? pluggar, antar jag. utöver det kan jag ju klaga på natten, hade tänkt sova åtta timmar men tror inte jag sov mer än fyrtio minuter, sammanlagt. och jag är fortfarande inte trött, men jag antar att det kommer.

men ska inte låta nyårsaftonen bli sämre för det, ikväll blir det festligheter hos Elias!
och för att få tankarna åt det mer positiva hållet tänkte jag lista några av årets höjdpunkter :)
Skottland med mamma :)
Premiärmilen med Emmy <3
Min artonårsdag som blev nästan lite för rolig ^^
Ett fint påsklov med massa fint folk!
Mösspåtagning!
Körkort och Kalmar-roadtrip med Emmy! :)
Balen!
Min &Valles ettårsdag <3
Studenten, såklart!
Grekland med Valle, Jocke &Ida <3
En fin sommar, och en utflyttning!
Nollning, en toppenkorridor och fin universitetsstart med nya vänner!<3
Tatuering :)
Och fina stunder med Emmy, äntligen! <3





he's safe from my world, torn apart

No comments:

Post a Comment