Thursday, December 22

tjugoandra december '

Resterande del av dagen har spenderats med Ida :) <3
jag passade på att beställa tid för klippning, sen blev det snack &catch-up hos Ida, stan, byta julklappar (jag fick ett par fina örhängen! :) ) och så hem och äta, och sen tillbaka för filmkväll med klassiska chips&dipp! vi såg Paranormal Activity 3 (som var lite halvkonstig) och Water For Elephants (som vi sett innan och visste var bra), och det var mys och fint, och himla härligt att vara hemma :) jag har fått lite massage av mamma också, mina axlar är misshandlade och riktigt ömma efter gårdagens strapatser med tunga väskor, så det var ganska välbehövligt. imorgon blir det mer fina stunder med mer fint folk!

från julknytisen :)




tjugoandra december:
hur musiken svänger med humöret.
det här lyssnar jag på (generellt) när jag är
deppig
ledsen
glad/somvanligt
kär
trött
pepp

No comments:

Post a Comment