Sunday, December 4

wishlist '

det känns som att jag inte gjort annat än bakat den här helgen, haha!
filmen igår var rena sömnmedlet för mig, som hunnit vara trött i ett par timmar. redan i bilen in till stan satt jag och nickade ^^ har sovit ovanligt bra de senaste nätterna, jag hoppas på att jag kan sova bort min förkylning :) känner mig mycket bättre ikväll (taiträ).  imorse blev det frukost, och ganska snart därefter åkte vi tillbaka till Valle lite snabbt, och därefter till tågstationen. gillar att vi bor mot slutet av tåglinjen, då är det relativt tomt ombord. vi fick sällskap av Ville på tåget också, trevlans :)

när jag cyklat hem blev det dusch ganska omgående, och strax därefter tog jag mig till Willys för att inhandla lite kompletterande ingredienser till dagens adventsfika: lussebullar (bild får ni imorgon)! det blev väldigt uppskattat, och de blev riktigt goda faktiskt! väldigt nöjd för att vara mitt första lussebullsbak :) sen blev de väl inte jättesnygga, men det får jag förbättra till nästa år ;)

har hunnit med att plugga lite också, och annars mest suttit nere i soffan/fåtöljen och snackat, klottrat lite på ett papper och haft allmänt trevligt :) imorgon är det skola igen, och om jag fortfarande känner mig oförkyld då blir det lite träning. och kvällen kommer att spenderas hos hjärtat, av den simpla anledningen att det är en alldeles speciell dag imorgon :) <3

langar bild på pepparkakshuset!


fjärde december:
kör favorit i repris, tänkte jag, och petar ner lite av vad som står på min wishlist i år:
nya Simon's Cat-boken
dubbelring

Thomas Sabo-charms
vindjacka (löpning)
(har jag önskat mig av mina föräldrar)
lillfingersring (silver)
Jack &Jones-hund (som inte säljs mer :( )
raggsockar
örhängen (som ser ut som ormar, från Pieces)
fina strumpbyxor (alltid!)
fina tekoppar

och lite sådär ^^
alla sorters ringar är alltid välkomna såklart,
och typ, nagellack och böcker och så :)

No comments:

Post a Comment