Friday, December 30

it was only a dream '

idag blev det äntligen sovmorgon!
roade mig med att plugga första halvan av eftermiddagen, sen blev det att möta Emmy för fika <3 vi fick de sämsta latte-dryckerna jag sett, oskummad mjölk och chai utan te, kändes ju lite dåligt ^^ men det var mys iallafall, känns sjukt att vi inte ses igen på länge nu :( det kommer kännas tomt resten av lovet, inte för att jag är ensam, utan för att man inte kan ersätta en person med andra, det blir inte samma sak -speciellt när det är en väldigt nära vän. och av just den anledningen kan det kännas ensamt fast man inte är ensamt, även om folk vill tycka att det inte skulle vara så. Det har iallafall vart helt underbart att vi kunnat ses en del under den senaste veckan, det har jag verkligen saknat!

När Emmy skulle ge sig av mötte jag Marcus :) och vi träffade på Jan &Herman! sen blev det mer fika i form av kaffe, och det var väldigt trevligt sätt att spendera en fredagseftermiddag :) avslutnigsvis gick jag &Marcus ner till kungsplan för att som hastigast säga hej till Jocke &hans flickvän :) som kom direkt från Stockholm. jag kan dessutom meddela att jag äntligen spikat nyårsplaner också, det känns bra. hoppas på en riktigt trevlig kväll med trevligt folk, så jag kan få tankarna på annat håll för en stund :)





det här lyssnar jag på nu:
Red - Shadows
Staind - Outside
Sick Puppies - Anywhere But Here
Sick Puppies - What Are You Looking For

No comments:

Post a Comment