Tuesday, December 27

I need you with me as I enter the shadows, '

Well, idag inleddes dagen med en löprunda!
vädret var riktigt fint, sol &många plusgrader och det kändes som vår :) lite blåst på sina ställen gjorde att det var perfekt väder för att ut och springa, även om det stekte rätt bra när man hade solen i ansiktet ibland ^^ hade världens energi i början, och fick till riktigt bra spurt både i början och på slutet. totalt blev det ungefär 7,6 km vilket jag är väldigt nöjd med! skönt att äntligen få motionera bort all julmat :) samt bränna lite kalorier inför dagens tårtätning!

Jag kom hem samtidigt som Victor &Camilla, och det blev som sagt tårta, presentöppning och god mat för att fira Victors tjugofjärde födelsedag, som är imorgon :) jag var sjukt trött efter morgonträningen och låg och vilade ett tag, sen gjorde jag en kraftansträngning och kikade lite mer på rean. Det visade sig att min foundation som jag haft och som nu är slut, skulle sluta att säljas, och därför var det halva priset! riktigt bra timing :)  så blev det två tröjor från Carlings (var tvungen) och en tröja från Gina Tricot (dock inte på rea). ska fixa bild snarast! letade även efter en lillfingersring, men de har tydligen inte så små storlekar. det finns möjlighet att beställa (tar dock tre veckor) så jag ska fundera på saken. men en liten söt Pandora-ring till halva priset hade ju inte vart helt fel?

har hunnit med att plugga lite också, läst en massa om minnet, tills jag somnade i soffan. nu blir det lite film/serie innan jag ska sova, ser fram emot morgondagen!!



I'm on the outside,
and I'm looking in

No comments:

Post a Comment