Monday, December 19

home is wherever I'm with you '

en sann söndagsmåndag!
sovmorgon och senfrukost, en massa plugg och annat inomhus. Valle kom och hälsade på en stund, hjälpte mig att slå in alla kvarvarande kolor i papper :) och sen halvsovning och gos några timmar, välbehövd vila! sen blev det lite middag för min del, vi försökte kolla på tv, men gav upp efter en stund med diverse program som inte lyckades fånga vårt intresse.

Jag ska strax sova, imorgon börjar förberedelserna! vilket låter som något jättespännande, fast det bara innebär städning och en del packning. kom att tänka på en annan sak också. nu när man tömt kylskåpet lite inför kommande veckor inser man att man kommer behöva handla ganska mycket när man kommer tillbaka.. tur att man får lite extra pengar i slutet av januari!

bild som togs av min granne :)

nittonde december:
hur hamnade jag här? det var ett tag sen jag började använda den här bloggen, faktiskt. i början var det mer för mig själv, skrev lite ord och inte så mycket vardag. sen började jag om med lite mer vardag, det var fortfarande ganska inofficiellt och det var väl bara de som kände mig bäst som var inne och läste. en stor anledning till att jag sen fortsatt var att jag fick lite klagomål ibland när jag inte orkade med det riktigt ^^ och sen har det väl fortsatt, blivit en vana. sen kanske ett år tillbaka (eller är det mer?) har det vart mer officiellt, länkat på facebook ochsåvidare. och så spännande är det väl inte, men jag har det väl mest för mig. hålla koll på min träningsstatistik om inte annat :)

No comments:

Post a Comment