Monday, December 12

tomorrow, it's only days left-

ah. idag vart det träning, skönt! tyckte det kändes ovanligt tungt först, men sen kom jag på att jag inte tränat just de musklerna på ungefär fyra veckor.. förklarar saken ^^ sen vart det psykologiövning, timmarna gick lite långsamt. och när vi slutade regnade det ute, och jag vandrade runt i stan och fixade en julklapp till, innan jag cyklade hem och gjorde en ordentlig räkmacka, städade lite och satt i soffan tills tröttheten från dagen hann ifatt mig och jag kände mig ganskasåalldeles tömd på energi.
så nu har jag kikat film, druckit te och så.
imorgon ska jag gå upp tiidigttidigt och kolla på lucia på tv. då får man äta lussebullar till frukost.
eftersom jag är ledig hela dagen har jag lovat mig själv att plugga ordentligt också.efter träning och en vända ner om söder. och så hoppas jag på lite finbesök också. <3

also,kom på en alldeles fantastiskt ångestfylld sak idag. imorgon är det en månad kvar till tenta.
dags att börja plugga på allvar nu kanske?


tolfte december:
alltså. katter måste ju vara det finaste som finns. (bortser kanske från vissa sönderavlade raser). kattungar, om inte annat. jag är verkligen en kattmänniska, jag tycker de är så underbara och fina, och de små kan verkligen konsten att smälta mitt hjärta. åh, vad hade man inte gjort för att ha en liten kattunge att kela med om dagarna?

No comments:

Post a Comment