Friday, December 16

as I enter the shadows,

vaknade hos Valle idag, vi åt frukost tillsammans och hade det mysigt, tills Valle skulle iväg till skolan :) jag tog en dusch och tog det lugnt ett tag, innan jag begav mig mot övningen. dock kände jag mig inte så bra,.(kopiöstmedångest)
jag cyklade hem ganska direkt istället, och bestämde mig för att skippa träning också. har mest hållt mig hemma, ätit lite och chillat med grannarna. Vi bänkade oss i soffan vid åtta och kollade På spåret ^^ sen blev det film: Master and Commander och avslutningsvis utvalda delar av Sunes jul :)
jag har börjat kika lite på Pretty Little Liars för att se om det kan va något, så ska dra ett avsnitt till innan jag sover! imorgon är det definitivt träning och plugg!



sextonde december:
mina rädslor. har troligtvis tagit upp det innan, men. förstochfrämst, spindlar. i alla former, utom möjligtvis lyckospindlar, klarar jag inte av dem. och mörker. något som hängt med när jag var liten, dock är det inte lika illa nu och det går i perioder (det är fantastiskt dåligt när det kombineras med det faktum att jag också är otroligt lättskrämd ^^). och höjder, i de fall där man kan tänkas behöva hoppa från höjden i fråga -annars är det ju ganska häftigt. sen oroar jag mig för tusen olika saker, men det är ju inte riktigt samma sak.

No comments:

Post a Comment